Mina fina

Hej mitt i natten!
Alla sover och jag sitter här och
lägger in Massa partylåtar på Spotify,
till morgondagens tjejfets :)
Ska bli så himla kul, är riktigt laddad.
Dagen har bara varit bra.
Åkte dock på att jobba 07-12 idag men det va lugnt.
Jag hann med mina ärenden som skulle göras.
Förutom systemet men det får jag svänga förbi imorn :)
Ska även bort till Ringstad och köpa jordgubbar och hallon.
Men nu får det va bra med jobb. Har varit jätte kul att jobba några dagar.
Men nu återgår jag att vara mammaledig, vilket är underbart <3
Men hoppas av hela mitt hjärta att jag är välkommen tillbaka efter jul.
Har sökt dagis till nionde januari.
Så hoppas vi får en plats härute med det är tufft har jag hört.

Vad tycker ni, är de lika?

Filippa i Tunisien,  22 månader :)


Gustaf på Kolmården, dryga 9 månader :)


Filippa nybadad i Kummelby, 16 månader :)


Gustaf på Las Palmas, 3 ½ månad :)

Nae nu har jag samlat ihop 141 låtar mer än åtta timmar.
Så nu kan klockan slå 18.00 och hela Svärtinge börja gunga ;D
God natt på er och sov gott!

Ps. Lotta jag tänker på dig <3


Kommentarer
Postat av: Tessie- Milos mamma

Jag har ett par från BikBok :) Dom är supersköna och sitter jättebra. Tror dom finns kvar ännu. Jag köpte mina för ca 1,5 vecka sen.



Hoppas på lite sol idag trots allt :) Vad hittar ni på nu i helgen? Kramis

2011-07-16 @ 08:00:21
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Tessie-Milos mamma

Jaa, pajen blev riktigt god måste jag säga. Ja,men det tycker jag du ska kika efter om du sticker in till stan.

Vad skoj :D Känns bra att ta första drinken va efter graviditeten? ;) Själv ammar jag fortfarande, så jag får vänta ett tag till ;P

Hoppas ni får det kul.



Vi funderar på att ta en bio ikväll. Men vi har inte riktigt bestämt oss??? Eller ut och äta stod också på listan :)



Kramar!

2011-07-16 @ 09:28:20
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Josse

Jättelika:)

2011-07-17 @ 10:11:50
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0