Kolmården, Mollys kalas och Saaben är våran! Yeehaa!











  


  




  




Mollys 2-årskalas













Mosters sötnos hela två år :)

Det tog bara dryga veckan att hitta sladden till kameran.
Men den låg i skåpet, ni vet där man lägger allt möjligt :)

Dagen började vid fyra hugget med att Gustaf kräktes upp all välling
han just druckigt. Och hade även 38.5 i feber :/
Han somnade om och vaknade vid halv nio och jag gav han alvedon och välling igen.
Vilket jag inte skulle gjort för det kom upp det me.
Sen tog vi bussen in till stan för att hämta bilen som Henka tog till tåget imorse
klockan 04.45. Hade ingen lust att skjutsa honom så tidigt ;)
Han skulle till Stockholm för vidare färd till Finland för lite buissnes meting, hihi!
Kommer hem imorn förmiddag. Då vi hämtar upp honom på
stationen och sen drar i allvärldens fart till Biva för att hämta ut våran
nya pärla och gissa om jag är glad.
Kan ni fatta, den är våran :)


Efter vi har hämtat ut den blir det nog att glida en sväng ;P
Och sen får Henka ta skrotvolvon hem och vi andra
ska möta upp Diana med Isak och Ebba, Carro med lilla Oscar,
Tilda med Tindra och kanske Anna för lunch på stan.
Det är inte varje dag vi ses allihop. Ska bli mysigt...

Nu ska Filippa, jag och Gustaf ta oss ett bad, kallt!
Är så himla klibbigt och varmt.
Njut solen och ha en mysig kväll.
Jag ska sätta mig på verandan sen när barnen har somnat med
en Melon daquiri, alkoholfri.
Måste ju prova mig fram lite
 så de blir perfekta sen till tjejfesten nästa lördag, WIII!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mamma..

Ni verkar ju ha haft det trevlig på Kolmården, samt på Mollys <3 kalas... många fina bilder..:)Och ni kom överrens om Saaben ser jag...:) Är Gustaf sjuk eller?? Ha det gott och pussa trollen från Mormor

2011-07-07 @ 21:21:42
Postat av: Anneli

Hur gör man en melon daquiri

2011-07-09 @ 19:43:49
Postat av: Annica

Bjud. ;D

2011-07-09 @ 19:55:34
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0