Här har ni dem, Gustafs fina tandsingar ;)






Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Äntligen har dom kommit.Så skönt.

2011-07-05 @ 09:25:10
Postat av: Mamma!

Där är dom.:) Gustaf som vanligt lika glad..<3 Puss

2011-07-05 @ 10:52:11
Postat av: JOHANNA

hej :) tack själv för senast! ja men vi ägde ju hela spelet så det blev ju en lätt mtach ;)



det är bra med oss och matte hälsar tillbaka. är det bra med er? :) guuuud, så himla fina barn ni har!



jaha okej men då måste det varit jag :D aa det är hon, vi jobbar ju ihop och nu tränar vi tillsammans också. ja den är verkligen det :D vad gjorde du i vrinnevi då?



tack detsamma och det hoppas jag med att vi gör :)



kramis :)

2011-07-05 @ 17:07:29
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: JOHANNA

härligt härligt :) jaa, jag vet. så typiskt att det ska vara skitväder när man är ledig eller ska jobba kväll liksom.



jaha okej men det är ju skönt det också. aa absolut! dock har jag alltid varit en sån som tränat själv men självklart är det kul att ha någon att snacka lite skit med samtidigt liksom. haka på och kör på friskis då så kan vi köra ihop :) konditionen kan du bygga upp lätt ändå om du börjar köra liksom :)



härligt, dags för en ny eller? :)



ha det så bra! kram

2011-07-06 @ 14:01:33
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0