Gårdagens minigolfrunda :)

Igår vid halv sju mötte vi upp Peda, Tina och Evelina
för en runda minigolf. Riktigt kul.
Alla var tävlingsinriktade och ville vinna. Henka gav oss ställningarna
och räknade ut snitt och vad vi skulle sluta på :) Mattematikern, haha!
Tina hade aldrig vunnit över Peda på 21 år.
Men igår bröt hon sviten och slog han.
Men vinaren blev Henka och Eve och jag kom på delad sista plats.
Vi tappa fokus där på ett par banor och sabba raden :)
Men det va riktigt kul, även fast älskling vann!



Filippa blev jätte glad varje gång hon putta i bollen :)

Henka putta i bollen på slag nummer två.

Tina förbereder sig för ett spikslag, eller? :)

Peda lacka ur på denna bana, som ni ser kommer bollen tillbaka ;)

Gustaf vaknade efter halva rundan och fick hålla Eves boll mellan slagen.
Evelina är Gustafs stora favorit. Han är jämt snäll och glad i hennes närhet <3
Det är han ju ioförsig nästa jämt, min kille, men ändå.

Hahaha, en stark morbror har man ju me ;),
Tack för en god match!
Det gör vi om snart igen...

Idag hade jag planerat att åka till Diana och lämna lite kläder
från Filippa som Ebba ska få. Men vi får se om vi tar det idag eller
nån annan dag. Vädret är ju så pissigt.
Skulle faktist behöva åka och köpa kläder, både till mig och barnen.
Vi får se när jag ska hinna med det :)
 Ikväll blir det grillning(?!) hos morbror, Lotta å Linus i Linköping,
får hoppas regnet avtar bara, annars!!

Nae nu måste jag åka ner till affären och köpa kattmat.
Innan Swea jamar sönder mina öron :)
Ha en härlig dag i regnet!
Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Henka

Im the best ;D

2011-07-21 @ 10:38:13
Postat av: johanna

aa, en låt med sonja alden faktiskt. jag köpte den på kvarnen i mjölby. finns liknande på mio :)



jag har kört på det i flera år och haft flera olika. just nu kör jag på blekning från http://www.beconfident.se/sv/ :)

sorry för mitt sega svar och tack detsamma :) kram

2011-07-21 @ 13:35:28
URL: http://johannamlandersson.blogg.se/
Postat av: evelina

Pjuuuw, bara väntade på att det skulle komma en ful bild på mig eller så, tack ska du ha att du inte la upp någon! hahaha!

Ässh! Vadå sist? Vi sa ju från början att den med mest slag vann eller hur? ;)

2011-07-26 @ 01:14:17
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0