Han är för duktig.

dsc_1146 (MMS)

Älsklingen min oljar in trädgårdsgruppen vår ;-) Fiint! Jag lagade kasslergryta med champinjoner och paprika och Henka jobbade på altanen. Funderar på att åka stan runt och shoppa lite fint. Får se vad dagen har att ge. Imorn ska jag till läkarn och ta prover och undersöka min mage, då jag haft kraftiga smärtor den senaste tiden. Får hoppas på att det inte är något allvarligt. Sen vid ett hugget åker vi återigen till Stockholm och en kryssning med Birka. Ska bli skönt att bara äta gott, sola och bada :-) önskar er en underbar dag! Kramar


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: tack mina underbara kusin <3

2011-07-26 @ 01:15:05
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0