Derby, och vi hejjar vi hejjar på djurgårn

Just ni stter vi klistrade framför tven och canal+ där det är derby.
DJURGÅRDEN VS AIK
Stockholms stolthet tog ledningen efter ynka 40 sekunder
men tyvärr kvitera AIK efter dryga åtta minuter på en backtabbe.
Men mer än två perioder kvar så vi håller tummarna hårt.
Jag säger som Filippa:
Den som inte hoppar han är gnagarsvin :)



Dagen i övrigt har Gustaf och jag spenderat hos syster.
Hon har haft njurstensatacker så hon hade verkligen jätte jätte ont.
Så va där och höll henne sällskap och fixa lite käk.
Men fick ett sms förut och hon mådde lite bättre, skönt det <3

Imorgon när vi lämnat hulda på dagis tänkte jag hänga på
Henka och träna lite. Jag kör cross trainer en halvtimma och sen solar det samma,
måste ju grunda en liten bränna innan jag intar Las Palmas stränder :D
Därefter ska jag kolla om det finns någon bikini och shorts att få tag på.
Är det nån som vet om det kommit in än?
Har ju sätt några fina på HMs hemsida med de hinner inte komma tills vi åker.

Nu är det paus i matchen och jag ser slutet på
halv åtta hos mig. Och värdinnan drog på en lögn.
Hon hade svamptoast och då frågade gästerna om hon plockat kantarellerna själv
och då säger hon att hennes väninna Anneli hade plockat dom
 men det va ju bara det att hon köpt dom på ICA lr nått, haha vilken pajjas :)
Kul när de ser programmet i efterhand sen...

Nae nu är det snart dags för andra perioden.
Ska bara kasta in några vedträn i kaminen först :)
Kom igen nu Djurgårn ta hem det här derbyt!!!


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

Kolla på new yorker, har sett att de har en del bikinisar nu :)

2011-01-11 @ 22:16:07
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Ja den värdinnan var nog inte lämpad att ha fina gäster. Skålarna med potatisgratängen såg inte så fräscht ut.

Och efterrätten med smaskiga djur i.

(fy vad osmakligt)

Det är skillnad när du lagar till mat.

Du borde vara med.

Träna på hårt i morgon, sedan när du har fått upp ångan kan du komma hit och träna.

2011-01-11 @ 22:19:53
Postat av: Alvinagathe

Nice site, keep up the good work!

2011-11-17 @ 10:09:27
URL: http://alvinagathe.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0