Promenadseger

Ja, det va en riktigt skön seger igår. 4-1 till Stockholms stolthet :)
Jag citerar kommentatorn efter första målet:
Viding snurra ju upp han på läktaren :) 
med han menas alltså den svartgula råttan!!
Fortsätt så här Djurgårn så blir det slutspel och sen SMGULD :)

Idag blir det nog en ganska lugn dag.
Hade tänkt åka kolla bikini och köpa lite inför resan men det
bara snöar och snöar så jag spyr.
 Vill helst inte ge mig ut när det snöar så här mycket
då det är glashalt under snön och svårt att upptöcka det.
Men vi får se vad som händer efter lunch om det slutat snöa.

Live image
(uppdateras flera ggr om dagen)

Grand Canaria idag...
Så här gillar jag vädret och
 hoppas att vi få en varm och fin vecka vi med.
Om åtta dagar åker vi :)

Ha en mysig lilllördag!!
KRAM KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem ska ta hand om dina sötnosar till katter

medans ni är borta?

2011-01-12 @ 12:09:57
Postat av: Jennie

Ha det så trevligt där borta! Ses vi den 5e februari?



Kram

2011-01-17 @ 17:26:35
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0