Ny kamera och Ipad på posten



Våran nya systemkamera och jag är såå lycklig.
Kom hem i perfekt tid till resan, blir många fina bilder.
Måste bara råläsa igenom handboken :)



Sen har Henka även köpt en Ipad :)
Så nu är vi redo inför resan...

Idag har Henka och jag gjort stan. Inhandla det sista så nu
är det mesta klart. Bara fixa vagen imorn.
Så idag blir det att städa av lite här så inte mamma får en chock när hon kommer
och tar hand om katterna ;) Tack mamma, super snällt!

Nu ska jag slänga in en maskin tvätt med Henkas grejjer.
Han är alltid ute i sista sekund, som vanligt.
Mina och barnes grejjer är färdigpackade, bara Henkas kläder och så kvar :)

Imorn är sista dagen för Filippa på dagis, sen åker vi på en välbehövlig semester.
Som både jag, Henka och Filippa behöver.
Hoppas ni får det bra här hemma och att snön är borta tills vi kommer hem ;P



Här har ni min sötkorv som  snart ska ut och flyga :)



Gustaf fick låna en solhatt av Sandra som Maximillian hade när han va liten :)
Det blev ju peerfekt :)

  

Bilder från i fredags då Filippa låg framför datan och kolla youtube
och allt va det innebär. Bla när folk spelar Nintendo Wii :)

Nae mina vänner nu är det nån som är lite hungrig här bak.
Han ger mig ryggmassage med fötterna :)

Ha det bäst!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: hihi, då åt vi samma idag, för den brukar jag också ta =)



Tack snälla för gratulationen. Tiden bara rusar iväg. Kan inte förstå vart den försvinner..

mysigt med en resa. Hoppas ni får det bra och att det går bra med barnen.



Kram

2011-01-18 @ 20:14:31
URL: http://sandrasblogg.se
Postat av: Carina och staffan

Bra att din mamma skall bo i huset och ta hand om katterna.

2011-01-18 @ 21:04:25
Postat av: Emma

så gulligt pass =) hehe

Hoppas ni får det supeer där borta nuu =)

2011-01-19 @ 16:44:56
Postat av: Moster Helene

Ha en trevlig resa nu...Så hörs vi när ni är hemma igen...kramar

2011-01-19 @ 20:52:38
Postat av: Helene

Ha det så himla härligt nu!

Kramis

2011-01-19 @ 21:23:36
Postat av: Syster

Shit vad han är söööt!



Nu är ni framme i värmen o jag är INTE avis...inte ett dugg...



Hoppas ni får en underbar resa!!!



KRAM

2011-01-20 @ 19:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0