Måndagkväll

God kväll! Vad har ni för er?
Själv sitter jag och tittar på Top Model
och äter nudlar, va en evighet sen jag åt det, det är ju såå gott.
Idag har vi varit på Maxi och handlat lite. Henka lite shorts och tshirts
och sen blöjor och sånt man inte får glömma :)

Imorgon ska vi göra stan. Henka ha en bankmöte halv tio
och då tänkte jag passa på att uträtta det sista jag behöver, en bikini tex.
Därefter blir det en lunch för två innan Henka ska inta frisörstolen.
Klockan två hämtar vi skruttan på dagis och sen en sväng upp till jobbet och
hälsa på mina arbetskamrater och köpa
shampo, kattsand och lite annat som det brukar bli där :)
Måste faktist säga att jag saknar jobbet, trivs däruppe med jobbet och alla kollegor.
Hoppas att jag är välkommen tillbaka sen efter jul.

På torsdag lyfter vi och åker till Las Palmas.
Och vi hoppas på strålande sol och att Henka kammar hem storkovan i
pokerturneringen ;) man kan ju alltid hoppas!!

Nae nu ska jag se vem som åker ut Top Model.
God natt på er!
KRAM



Ett foto från i julas som Sandra tog när hon lekte
papparazzi med sin systemkamera.
Hon tyckte den blev fin, vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det var en bra bild.

Har börjat det nya arbetet i dag det gick bra.

2011-01-17 @ 21:38:36
Postat av: Emma

Hoppas att ni får det underbart där borta =) O att Henka vinner hem lite såklart =)



(bilden vart jättefin =) )

2011-01-18 @ 13:59:49
Postat av: Syster

Såå klart bilden är fin, det är ju DU! <3

2011-01-20 @ 19:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0