Tvåtusenelva Nolltvå Nolltvå

Idag har vi spenderat eftermiddagen och kvällen med mamma och mormor.
Blev lite shopping på city gross och sen midda hos mormor.
Jag köpte bla hårfärg och miniburkar.
Nån frivillig som vill färga så säg bara till :)
Burkarna ska jag ha till Gustafs smakportioner av potatis, morot,
majs och lite broccoli som jag ska göra med min fina blender
jag fick när jag fyllde av svärmor och min svägerska med familjer, peerfeekt :)

   
Den hemkokta jordgubbssaften tiggde jag till mig av mamma
när jag lämna av henne, bad om en men fick två, tack :)
Iskall jordgubbssaft är ju bara såå gott...



Och den här lilla killen får en att le, ett stort leende :)

Imorgon när jag lämnat Flippan på dagis ska Gustaf och jag fräffa Syster.
Ska handla present till vår kusin Sara som fyller 15 bast och vi ska dit på Söndag.
Blir nog även mathandling på Maxi,
 inköp av lite nya och frächa blommor nu när julen är bortstädad blir det också.
Henka tycker även att jag behöver ett par nya skor så
en sväng in på skoaffären ska jag också hinna me :)
Sola lite vill jag göra me,
det är ju nästan så man ser hur färgen rinner av en i duschen :P

Nae nu ska jag hoppa in i sängen och krama kudden.
God natt mina vänner!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Guuu så bra bild på Gustaf.......Måste ses snart igen....för nu är jag klar i Luleå!!!kram

2011-02-02 @ 23:33:04
Postat av: tessie

Guuud vad söööt han är! Älskar tröjjan han har också ;)



KRAM!

2011-02-03 @ 00:16:23
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: moster Helene

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/



gå in där o kolla......anmäl gustaf:)

2011-02-03 @ 07:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0