Kalastider

Vill bara upplysa er om att jag HATAR snön.
Nu får det väll vara nog. Va ute och skottade i 25 minuter förut vilket kändes
meningslöst eftersom det blåser och snöar förfullt här ute.
Det har säkert kommit 20 cm, minst!
Jag som trodde våren va på väg, men nej nej, mera snö bara...

Har nu på förmiddagen tvättat, plockat och donat.
Ska snart åka till returpunkten med massa skräp och handla lite.
Såg i reklamen att de hade snygga och enla stövlar på skopunkten för halva priset.
Alla mina skor går bara sönder, så tänkte passa på att köpa på mig lite.
Sen när vi kommer hem blir det fredagsmys med stort F :)

Imorn har vi ett fullspäckat schema.
Klockan 12-14 ska Filippa på kalas hos hennes kompis Emma.
Sen direkt efter burnar vi ut till Skärblacka för att fira Maximillian och Sandra.
För att senare åka hem och laga middag då Carina, Staffan och Linnea
kommer och ska fira Henka lite. Har tänkt att prova ett nytt recept *spännande*
och till efterätt blir det nog en supersmarrig semletårta, yammie :)

Njut av fredagekvällen!
KRAM



Mästerfotografen Filippa har varit i farten ;)

  
Finaste kusinerna


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Så söta de är.

2011-02-11 @ 17:07:01
Postat av: tessie

Jag håller med! JAG HATAR SNÖ jag med.. fyfan vad trist det är! :/



Är allt bra annars??? :))) KRAM!

2011-02-11 @ 21:51:46
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0