Pulkaåkning i solskenet.

Swiiissss ner för backen..









Det är ju verkligen kul att åka pulka även fast man inte är fyra längre ;)
Filippa och jag åkte våran långa backe ner ända från toppen.
Vi är riktigt tuffa brudar...
Sen när solen smög sig neråt gick vi in och
tog ett varmt bad, härligt!

Dagen i övrigt har varit bra.
Gustaf och jag va hos min mormor förut.
Jag fick god mat och ännu godare bullar, smaskens.
Vi gick igenom hennes alla recept på goda bakverk
och hittade då massa gott vi ska baka nåndag...


Henka provade en Latte Macchiato och
jag skulle hälsa att den va jätte god och krämig ;)

Nu ska Filippa och jag äta lite kvällsmat, macka, yogurt och te.
Talk too you later ;),
Kram


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vad härligt det ser ut.

Kram på er.

2011-02-23 @ 18:12:30
Postat av: Evelina

sv: ja det är ett veckoerbjudande så ni får passa på att köpa den här veckan! :)

Ja det är bara att komma förbi!

PUSSPUSS

2011-02-23 @ 20:33:25
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0