Pimpat myshörnan och Gustaf är en tio poängare



    





Ett nytt och fint brickbord köpte jag förut, passa perfekt.
Och så lite alla hjärtans dag blommor och mys.

Vad gör vi då såhär mitt i fredagsmyset då?
Jaa ni, Henka sitter och spelar och drar in kosingen ;),
Filippa ligger och kollar på Bert i sin säng, nu när jag kollar efter sover hon sött.
Gustaf ligger me och sover här brevid min i soffan
och jag har kollat Let´s dance och parlamentet.
Ska nu se kvällens program av På spåret på stvplay.se
Så med andra ord får jag avsluta fredagen med lite egentid i soffan, skönt ;P
Jag har ju ioförsig en massa paket och slå in också, inte minst tio stycken.
Två till Filippas vän, fem till Maximillian och tre till syrran.
Så får det bli :)



  


Min finaste prins växer så det knakar.
Vi va på BVC igår hos bästa Anneli. Han väger hela 7120 gram och är 64 cm lång :)
Och en månad före i utveckligen till på köpet, (enligt Anneli)
han kan redan vända sig från både mage och rygg
och även upptäckt båda sina fötter och sitter en liten stund med stöd :)
Sen satt vi och prata om vilken dag vi skulle ta nästa besök.
Och hon säger, då är det dags för spruta igen du Gustaf.
Han bara satt och titta på henne och helt plätsligt utbrister han nått som lätt
som världens utskällning, typ, Spruta, det kan du glömma, kärringjävel ;)
Åh herregud va vi börja skratta och kunde inte sluta och alla tre hade tårar i ögonen.
Det va så roligt att se och höra och Anneli sa, förstår ni att jag har världens
bästa jobb som får ha den här tio poängaren på besök.
Det värmer ens mammahjärta <3
Så nu ska jag lägga mig brevid han och njuta.
Paketen får vänta tills imorn med att bli inslagna :)

God natt på er!
Kram från världens lyckligaste!


Kommentarer
Postat av: evelina

sv: ja dom är skit goda!! :D

Hehe tack så mycket, dom blev lite snyggare!



Jag har fixat lite på headern men jag vet inte riktigt hur jag ska göra än, det du sa med usb minne (tänkte att du kunde ta med dig till sandra men du kanske inte kollar din blogg innan dess) Men om du ser innan så kanske du kan lägga över dom på ett usb? annars så spelar det nog ingen roll för dom är rätt okej ändå :)

KRAM

2011-02-11 @ 23:40:36
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Vad mysigt det ser ut ha det så bra.

2011-02-12 @ 20:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0