Grattis mosters kille

Som idag fyller fem bast.
Stora killen och mosters busfrö <3







Idag va vi på kalas hos stålmannen och det va super trevligt.
Väldigt många och goda bakverk bjöds det på.
Passade även på att fira syster så här i efterskott :)

Imorn ska Filippa till Maximillian på disco med stort D.
Det blir rökmaskin, discokula, färgglada lampor och popcorn.
Det kommer verkligen bli kul, Filippa som älskar att dansa och sjunga.
På kvällen kommer Carina, Staffan och Linnea hit på middag
och firar Henka lite, som har beställt prinsesstårta :)

Menyn ser ut som följer:
Kycklingfilé fyld med mozzarella, soltorkad tomat och basilika inlindad med parmaskinka
och till det en krämig gratäng, fyllda champinjoner, sallad och basilika och balsamvinägersås
Vad säger ni om det, tycker det låter smarrigt, hoppas jag lyckas bara ;D

Nae nu ska jag byta kanal för jag spyr på låtarna den här gången.
Inte många som håller måttet...tyvärr

Njut av lördagen!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Det skall bli gott med lite mat i morgon.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

2011-02-12 @ 21:49:35
Postat av: Evelina

sv: tack så mycket! :D

Ja det var det, haha ja han verkar faktiskt älska mig han är så söt!!!!



Förlåt för att det tar tid med designen :( Jag har haft lite problem med hur jag ska göra den, hur vill du ha det? några förslag? Sen vad vill du att det ska stå på headern?

KRAM <3

2011-02-12 @ 22:33:10
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: tessie

Hihi, jaa, jag älskar´t ;)



Neefy, vad läskigt det där lät ;P man mäste ta vara på tiden somsagt.. den tanken har slagit mej också.. hemskt om jag ska va ärlig ;P



Tänk att våra små pojkar ska bli fullvuxna karlar.. näää.. det är ju mammas pojke ju! :D



Kramizar!

2011-02-12 @ 23:55:34
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Jennie

Men! Varför bjöd ni inte oss?

2011-02-13 @ 02:48:33
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: Evelina

Vad bra att du tyckte om den! Blev lite orolig först. Det är bara säga till om du vill ändra något! Var ärligt! jag ändrar det du vill :D

ha det bäst! KRAM <3

2011-02-13 @ 12:20:34
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

Så fin sida....är det eve som fixat den??kram

2011-02-13 @ 12:26:24
Postat av: Henka

Jättefin sida. Det gjorde du bra Evelina :)

2011-02-13 @ 19:28:16
Postat av: tessie

Tack det samma gumman :) KRAM!

2011-02-14 @ 17:26:55
URL: http://mizztessie.blogg.se/
Postat av: Mamma!!

Fin sida.. Och fina bilder på godingarna..:) Vad duktig Evelina är då,som kan göra så fint.. Kram

2011-02-14 @ 18:24:14
Postat av: Anonym

Fin sida.. Och fina bilder på godingarna..:) Vad duktig Evelina är då,som kan göra så fint.. Kram

2011-02-14 @ 18:25:05
Postat av: syster

5 år! Helt galet! Mammas lilla plutt! <3



Tack för allt fina vi fick! Ni är för gulliga! Bäst helt enkelt!



Kramar!

2011-02-16 @ 18:59:35
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0