Grattis bästa syster på din dag

 

Idag fyller min älskade syster 28 år. Helt otroligt va åren går.
Va många roliga minnen vi har bakom oss <3
GRATTIS DU ÄR BÄST!


Idag har vi varit och storhandlat. Vi brukar ta två veckor i taget.
Så nu ligger vi och degar i soffan och tittar på Lotta flyttar hemmifrån.
Ska snart åka till Carina och Staffan och ha fredagsmys med tacos å Let´s dance.
Det va ju tre veckor sen vi såg så det ska bli kul.
Imorn styr Carina och jag kosan mot Stockholm och Jennie
för ett klädparty av Me and I. Ska bli intressant...
Söndag blir det 15års partay för kusin Sara :)

Så ha nu en riktig myskväll!
KRAM

Ps. Glöm inte rösta på min prins.
http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=40614


Kommentarer
Postat av: evelina

hej kusin!

Eftersom du frågade om jag kunde fixa nu design till din blogg så tänkte jag att du kunde skicka bilder till min epost, några bilder som du vill ha till headern (bilden som visas där uppe) sen en bakgrund som du vill ha sen kanske om du vill ha någon speciell färg på rubriken och textsnitt osv. på allt annat. Jag kollar inte min epost sådär jätte ofta men du kan ju skriva en kommentar på min blogg när du skickat bilderna! :)

2011-02-06 @ 19:03:02
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0