Då va jag igång...

Ja visst, 20 minuter på crosstrainern och jag är helt slut.
Har ingen kondition för det här, än. Har ju inte tränat på typ 2-3 år ;)
Men ju mer man kör ju mer orkar man ju, hoppas jag.
Har precis duschat och ska göra iordning mig för att åka till moster
och äta tjatfärsås och spagetti ;),
Sen ska vi åka och handla paket till Maximillian som fyller på lördag
och sen har jag en present kvar till syrran att inhandla :)

Ha en bra Måndag!
Kram

Glöm inte och rösta :)
 http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=40614


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja påre äägggish, Caesar här:) allt bra me er? Vart har du köpt crosstrainern? Och kosta vad?? Saknar dig pullan! Puss äna

2011-02-07 @ 19:19:13
Postat av: Sofie

sv: ja precis, hehe! ja det ska jag göra. ha det bra! kram

2011-02-07 @ 20:12:38
Postat av: evelina

sv: haha det var inte kul :(

Klart jag inte slår ihjäl dig jag tycker det är kul att fixa med designer :D

Tyvärr så blev bilder inte så bra kvalitè som dom var när du skickade dom för det gick inte att spara dom och var därför tvungen att printa dom, men jag får väl hoppas att det duger ändå. Har börjat lite men får fortsätta när jag får din epost och lösen så jag kan komma in på din blogg (kommer inte ihåg det hehe)

Du kan skriva lösen och det på en kommentar så godkänner jag den inte, så ingen kan se det!

Det kan ta några dagar att fixa designen för jag har många prov i veckan, men ska försöka så mycket varje dag som det bara går! :)

Puss&kram! <3

2011-02-07 @ 21:49:16
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/
Postat av: evelina

sv: haha det var inte kul :(

Klart jag inte slår ihjäl dig jag tycker det är kul att fixa med designer :D

Tyvärr så blev bilder inte så bra kvalitè som dom var när du skickade dom för det gick inte att spara dom och var därför tvungen att printa dom, men jag får väl hoppas att det duger ändå. Har börjat lite men får fortsätta när jag får din epost och lösen så jag kan komma in på din blogg (kommer inte ihåg det hehe)

Du kan skriva lösen och det på en kommentar så godkänner jag den inte, så ingen kan se det!

Det kan ta några dagar att fixa designen för jag har många prov i veckan, men ska försöka så mycket varje dag som det bara går! :)

Puss&kram! <3

2011-02-07 @ 21:49:42
URL: http://evelinaiisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0