Mina nya fina naglar

Idag har jag varit hos min forne lagkamrat i innebandyn och gjort mina naglar.
Söta Malin, hon är så himla duktig.
De blev superfina och jag är supernöjd :) Tusen tack...
Hon gick ut gymnasiet i somras, Stil och Trend.
Så hon övar fortfarande och ska inom en snar framtid göra slutprovet.
Men ni ser ju hon är kanon bra Malin
Gå in och kolla hennes blogg för lite inspiration
 och boka även en tid, ni kommer inte ångra er :)
www.malindjupstrom.webblogg.se/malinsnaglar/

Före:

Efter:



Jag tog med ett turkostskimmrande glitter i en rand.
Har gått med ett leende på läpparna sen jag åkte från Malin.
Är så himla nöjd och jag lovar hon har en ny kund :)
Varje gång jag kommer hem till Sverige ringer jag Malin...


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vad fin du blev.Jag var så fin i två år. Men nu kan jag inte ha det för arbetet. Jag blir så avids när jag ser sä fina naglar. Skulle så gärna ha fina naglar.

2011-12-29 @ 07:44:45
Postat av: Jennie

Snygga- blir kul att se dom i verkligheten när ni kommer :-) kram!

2011-12-29 @ 08:01:30
Postat av: Syster

Åhhh vad fina!!!! Jag får väl leta fram några 15-kronors-lösnaglar-från-Ullared i badrumsskåpet och komma ihåg att INTE ta bilder tillsammans med dig på lördag!

2011-12-29 @ 14:40:39
Postat av: malin djupström.

ahw tack för reklamen, och vad kul att du blev nöjd :D gott nytt år och ta hand om dig! kram

2011-12-29 @ 22:16:00
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0