God fortsättnig alla fina läsare! Julafton...

dsc_1520 (MMS)

God fortsättnig alla fina läsare! Julafton va jättemysig med massa godsaker och julklappar. Här är en av filippas många julklappar. Det är ett minicafe me hello kitty. Vi har pysslat ihop den, vilket pill men ack så glad hon blev :-) alla saker satt på kartor som man skulle ta bort och klista på märken. Och med mina korvfingrar va det inte det lättaste, pyttesmå grejer, haha! Men nu leker hon förfullt. Då tänkte jag passa på och plocka ordning lite här, det är julklappar överallt, både öppnade och oöppnade. Vi ska till min syster med familj idag och dit kommer även min lillebror me tjej, mamna och mormor me respektive. Så det blir ännu mer klappar idag. Men innan dess kommer min pappa hit en sväng och hälsar på. Han sa förmiddag, och enligt mamma är det vid 9-10 så det är bäst jag hoppar ur pyjamasen och skuttar in i duschen :-) önskar er en mysig juldag!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Ha en bra fortsättning.

2011-12-25 @ 18:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0