Dagens julklapps inslagning :-) det blev e...

dsc_1513 (MMS)

Dagens julklapps inslagning :-) det blev endel! Har ett par stycken kvar, syrran har några stycken hemma hos sig också. Det är tur jag har henne, hon är så fiffig, pågittig och kreativ. Men hur ska jag klara mig utan henne....? Jag har sätt tre avsnitt av Berg Flyttar In, så sjukt roligt. Hon va hos Linda Bengtsing, jag fick kramp i magen av garv. Måns Herngren, snäll och humoristisk kille, så som bror sig. Och Janne loffe Karlsson, också ett kul program. Hon förgyllde min kväll så jag fick mig ett gott skratt när alla andra låg och sov... Imorn är det torsdag och Filippas sista dag på dagis, trist. Men vi disskutera förut Henka och jag om vad man ska ge dem och ska man ge nått till var och en eller nått till alla ihop? Får svänga förbi i Eneby och köpa nått fint! På kvällen åker syrran och jag och handlar lite julmat och de sista julklapparna, två dagar kvar, wiiii! Så himla mysig och sitta där uppkurrad i soffan med alla nära och kära och titta på granen med alla paket och smaska ris ala malta. Haha malta, kuul ;-) Nae mina vänner nu ropar kudden på mig, god natt!


Kommentarer
Postat av: malin djupström.

svar: Hej, va kul :D Jag ska kolla upp tider imorn så skickar jag ett sms, men kan tänka mig runt 11-12 tiden? det brukar ta ca 2-3 timmar beroende på vad man vill göra :) God jul och ta hand om dig, kramar!

2011-12-22 @ 20:06:23
URL: http://malindjupstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0