Shopping till mina små.

Allt det här fina klicka jag hem igår och de kommer från HM.se
Och jag har gjort världens fynd. Ni kan aldrig gissa hur mycket
eller lite allt det här gick på?!
Tre byxor, fyra tröjor, två munkjackor och en kjol
till Filippa. Två byxor och tre  tröjor till Gustaf.
Och så slank det ner ett linne och en top till mig med.
Håll i er, 17 plagg för endast 1350:-
Där kallar jag fynda, inte ens 80 kronor plagget.
En lite start på Filippas dagisgarderob till hösten ;)
             2-pack toppar     Kjol     MunkjackaMunkjacka
            Topp&DENIM Leggings  Topp       Sweatshirtbyxa Sweatshirtbyxa 
ByxaTröja2-pack t-shirtsByxa
LinneTopp

Ligger nu i soffan med en lite snorig och hostig Gustaf.
Henka kommer snart hem från sin Stockholmsvisit.
Och jag hoppas att solen skiner på oss imorn som SMHI har lovat.
För sommaren är väll inte slut för den här gången va?
Ha det så mysigt.


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

O så mycket fina kläder. Du kan det där med att handla kläder.Hoppas Gustaf inte blir sämre. Det är besvärligt när de är så små.Det är många som är förkylda nu.Krama om de små liven.

2011-08-11 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0