Mina fynd från Style by Tyra.

dsc_1206 (MMS)

Dubbelringen med en fjäder gillar jag jättemycket och hittade den dessutom på rean, håll i er, 29:- Och halsbandet med en vinge kostade bara 49:- och sen 20% på allt, så det blev nästan gratis :-) Sånt gillas! Har precis städat undan i köket efter en god lunch. Fick bli en; man-tager-vad-man-haver idag. Pastasnäckor med bacon, chili, vitlök, basilika å tomatsås till, blev över förväntan jättegott! Så nu tänkte jag plocka undan i vardgsrummet medans Gustaf sover. Det går knappt två dagar så är det fullt med grejjer, leksaker osv. Blir galen. Hon har ett stort rum att va i men ändå ska hon släpa ut massa till vardagsrummet! GRRR! Men det är väll så det är att ha barn. Bara gilla läget :-) Ikväll står det fotboll på schemat, Assyriska VS Kenty, hoppas på storvinst! Så nu önskar jag er en toppendag! Kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0