Tisdagens andmatning.

dsc_0670 (MMS)

God förmiddag! Idag fick hela familjen gå upp tidigt. Vi fick skjutsa Henka till station och tåget mot Stockholm för affärsmöten. Så Filipppa och jag hade 45 minuter innan det va dags för dagis kl nio. Vi svängd förbi MC och åt frukost :-) Nu sitter Gustaf och jag i soffan och myser,har tänt en brasa dagen till ära då det va lite ruggigt ute idag. Tittar på Våra bästa år samtidigt som jag är inne på styleroom.se och får lite inspiration och tips till vårat altanbygge som snart kommer påbörjas ;-) vet typ hur jag vill ha och nu måste jag bara göra en ritning till hantverkarna, hjälp!! Jag älskar sjösten, magnolia, japanskt gräs, chokladblommor, vallmoblommor och mörkt trä ;-) det kommer bli så kul att inreda trädäcket, wiii! Har ni tips och ideer så är ni välkomna att dela med er! Nu till lite tråkigare hushållsarbete, disk och tvätt! Ha en bra dag! Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0