Tisdag

Hej på er i det underbara vädret.
Imorse när vi lämnat F på dagis så åkte G och jag till min kusin Emma
och hennes lilla Melker och hälsa på.
Vi hade ett litet ärende att uträtta, om vi säger så ;)
Nog om det de får bli en suprice...
Sen åkte vi förbi hos Peda och Tina för en snabbfika,
superskönt på deras baksida, så härligt med vår.
Det är nästan så man kan säga sommar, över 20 grader i skuggan!
Klockan två va det dags att hämta hulda igen och sen hem.
Vi har precis ätit pannkakor, blev en kombinerad mellis och middag.
Så nu ligger G och F och tittar på film och jag spanar runt lite här.
Läser bloggar och googlar förfullt efter...?!
Henka är i Stockholm på möte men är nog snart på hemväg.
SKa hämta upp honom efter träningen vid sjuhugget.
Så innan dess blir det att söva G i vagnen och sen få lite färg
på min ryssbleka kropp, hihi! ;),

Ha en bra dag, imorn blir det shopping!!
Kram på er!

My beautiful girl <3
Så himla sööt i sina fina rådjursögon


Kommentarer
Postat av: Emma Roodla - Fotograf

Gud så söt :)!

2011-04-27 @ 22:46:14
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Josse

Verkligen dö söt:). Kram

2011-05-02 @ 14:09:54
URL: http://jjosephineericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0