Jag gav med mig, efter mycket om och men...

dsc_0748 (MMS)

Filippa har hittat sin fingerfärg hon fick för typ tre jular sen :-) och hon har gått loss totalt. Vilken lycka! Nu ska jag kasta i henne i badkaret :-) Våran dag har varit helt underbar. Min Anna har varit här och vi har ätit god sallad och stekt :) Jag vet att jag tjatar men det här vädret gör mig så lycklig! Idag har de även börjat med altanen och det ser kanon ut. De räknar med att bli klara tills imorn. Shit asså så härligt. Fan va jag ska steka ;) Nu måste vi bara åka runt och kolla möbler. Vi ska ha en uppsättning med bord och stolar där vi kan sitta och käka och dricka gott. Och ett mer mys, konstrottingset me soffa, fotöljer å bord där man kan ha sina vänner på besök och sitta och snacka skit och dricka goda drinkar :) Sommar I loove it!!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Visst är det skönt med vädret.

Det har vi väntat på.Vintern var lång.

Kul att de har börjat med altanen.

Ha det så bra. Mamma är snart klar med mössan till Gustaf, men hon vill prova den en gång innan hon gör den helt färdig.

2011-04-19 @ 21:37:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0