Vecka 37+1

Bebisen växer så det knakar där inne.
Väger nu runt 3,1-3,2 kg och är 51cm lång.
Och om jag skulle få bestämma så skulle den mer än gärna få komma ut nu.
Läste att bara 5% av alla barn föds på sitt beräknade förlossningsdatum.
Men lika många föds innan som efter sitt beräknade datum.
Den sparkar väldigt mycket på höger sida
och det gör även mest ont i höger ryggparti,vilket kanske inte är så konstigt.


Filippa ville promt va med den här gången.
Den har sjunkigt väldigt mycket från förra vecka
och man känner att den börjar göra sig redo för att komma ut.
Idag är det bara 19 dagar kvar...

  

Filippa tyckte även att jag skulle ta kort på bara magen
utan tröja,vilket hon fick göra åt mig :)

 

Vad säger ni nu då när ni får se magen in real?
Kille eller tjej....?


Måste bara visa mina fina liljor jag fick av mormor
för två veckor sen och fortfarande blommar de...


Nu blir det "Halv 8 hos mig"
Ha en mysig kväll!
KRAM


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vi börjar bli nyfikna. Är det en pojke eller flicka.

Jag tror nog att det är en kille eller, eller kan det vara en tjej.

2010-09-13 @ 21:03:55
Postat av: Mormor (Mamma )

Klart det blir en Tjej.. Är nästan 100 på det.. Hoppas ni har det bra. Kram Mamma

2010-09-13 @ 21:48:36
Postat av: Tessie- a chic mama

Det ser ut som att det bor en liten tjej i din mage :)



Kraaam!

2010-09-14 @ 00:02:00
URL: http://mizztessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0