Vecka 36+3

Nu väger barnet ungefär 3 kilo och är 49 cm lång med en huvudomkrets på 34 cm.
Om barnet föds nu så räknas det inte som förtidigt född.
Nu är det bara en gång kvar hos Madelene på Mödravårdcentralen
om inte reservtiden behövs, vilket jag inte hoppas :)

Igår hade vi inventering från 06-11.
Eller jag gick vi 11 för ett besök på Mödra.
Tror inte de va klara förens 12. Inte bra...
Tycker de va lite halvslarviga den här gången med räkningen!!
Men för min del gick det faktist ganska bra, va kul fick vara med Tina och Sandra.
Och när dom där två sätter igång så kan man inte sluta garva ;),
Efter jag hade varit på Mödra åkte jag och handlade lite och sen hem och lagade mat.
Klockan halv 4 åkte jag och Filippa till min bästa Anna <3
Vi hade jätte mysigt och hon bjöd på RÄKMACKA, sjukt gott, du är för goo...
Sen satt vi bara och snacka massa skit och skrattade.
Tack för en mysig kväll, det gör vi om snart!

Det här är mina sexy babes :)
Anna till höger och Diana till vänster.
Den här kvällen hade vi grymt kul.
Så snygga ni är brudar <3

På vägen hem svängde jag förbi Pappa Grappa för ett pizzainköp till Henka.
Sen va det match som gällde.
Sverige vann stort, 5-0 tror jag det slutade,
råkade somna innan dommarn blåst :O


Imåndags va Filippa och jag ute i skogen och plockade lite svamp.
Hittade inte så värst mycket men lite blev det.
Efter en halvtimma ville Filippa hem och baka bröd, som jag hade lovat.
Så dinkelbullar med solroskärnor och pumpafrön blev det.
Riktigt goda,skulle dom blivit om jag inte glömt dom i ugnen, HOPPSAN.
Lite hård skorpa har väll ingen dött av ;)
Får göra en ny sats imorn...


  

Och våran svampskörd, två mackor räcker det nog till :)




Min mage i vecka 37, bara 24 dagar kvar...

   
Är det en kille eller tjej, vad tror ni??

Nu måste jag skynda mig.
Snygga till mig lite och sen åka och lämna Filippa på dagis.
Sen hem en snabbis och därefter vidare till jobbet 11-19.24.
Sen jobbar jag resten av veckan.
På lördag har vi lite knivigt med barnvakt när Henka har match kl 15.
Så är det nån som mer än gärna vill ha min lilla prinsessa så RING!! :)
Tusen tack på förhand!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Filippa får komma till Kummelby om hon vill och träffa sina kusiner.Jag har tagit semester på lördag.

2010-09-08 @ 12:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0