Snart så!

Smäller det :)  Bara 4 dagar kvar till BF...
Jag är nu inne i vecka 40, vilket förhoppningsvis är den sista.
Väskan är packad, vagnen är inhandlad, garderoben uppfylld osv.
Så den är mer än välkommen att komma ut nu, gärna idag om det är så.
Man känner att det inte finns så värst mycket plats kvar därinne.
Det står ut alla möjliga kroppsdelar, både här och där :)
Det har varit underbart att vara gravid, hela vägen igenom,
men nu börjar jag tröttna.
Har ju även slutat jobba nu me, i fredags va min sista dag och även den värsta...
Lönefredag och nya kassor som inte alla va 100 på riktigt än.
Så det blev att sitta i kassan hela dagen lång, förutom lunchen då.
Det rullade på i alla kassor nästan hela tiden.
Så i fredagskväll va jag helt slut och somnade i soffan vid 8:a hugget :O

Nu blir det bara av att njuta de sista dagarna och
hoppas den behagar att komma ut snart...



Idag har jag varit hos syster, själv.
Det va så skönt, inte ett ljud av nått/nån.
Barnen va på dagis, Filippa på busfabriken med Henka <3
Så vi fick lite egentid :)



Jag fick med mig en översvämmad papperspåse
me neutrala kläder i 50-62cl med mig hem, perfekt!!

Sen fotade vi alla hennes tyger till klänningarna
som hon ska lägga ut på hemsidan, och det va en heldel kan jag säga.
Och fröken perfektionist tog väll ett antal hundra bilder innan hon blev nöjd,
med skärpa och allt va det innebär ;),
Det är inte lätt att ha en ny systemkamera ;p
Men tack syrran för en lugn och skön dag.
Och de supergoda mackorna du kirra till oss, mums.

Nu ska Filippa och jag åka in till Citygross och Apoteket.
Jag har lite småsaker som måste inhandlas.

Puss på er!



Jag vill till Ullared...


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

mm nu är det nära nära.....spännande det ska bli...



kramar

2010-09-28 @ 09:23:20
Postat av: Carina och staffan

Vi väntar, vad spännande det är.

2010-09-28 @ 17:04:14
Postat av: Mamma Mu!!

Jaaa du, nu är det inte långt kvar... Hoppas du slipper gå över tiden, allt för många dagar... Väntar med spänning...Kram till er <3

2010-09-28 @ 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0