Idag gör vi Linköping

Har precis gjort iordning mig och Filippa.
Klockan 9.30 ska vi infinna oss på Vipvägen för vidare för till
Linköpings flygplats.
Det är nämligen öppet hus där idag.
Så Magnus ska stolt få visa upp sin arbetsplats
och Maximillian få provsitta alla brandbilar.
Därefter, om jag känner syrran rätt, blir det en tur till IKEA.
Och det säger man ju inte nej till ;)
plus lite shopping i Ikanohuset...
Läste på en blogg igår att HM hade jeans för 99:-
helt otroligt billigt, kanske skulle passa på och köpa ett par
som jag kan ha när alla gravidkilon är väck ;)

Henka har bortamatch i Kisa idag, ni hör ju Kisa lixom, bönder,
 så det är = med vinst ;), hoppas jag :O

Så idag blir det heldag med syrran och kidsen.
Hoppas ni får en trevlig lördag, för det ska jag ha!!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Ha en riktig trevlig dag med syster.

Vi skall på kalas Tuva fyller år.

2010-09-04 @ 10:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0