Grattis assyriska till seriesegern och spel i divition 2

Idag blev det nämligen klart. Vinnst med 2-0 mot Sörping.
Och klara seriesegrare med massa poäng ner till 2.an :)
Så ni kan ju tänka er hur det såg ut på Mamre IP när dommaren blåste av.
Det va syriandans och champangesprutande så det hette duga ;),
Efter matchen blev det middag i lokalen och nu kl 20.00 ska de åter träffas där för
ett jävla party. Kul för grabbarna, de har kämpat på bra hela vägen fram,
med en 12 vunna matcher i rad och en himla massa målvaktsnollor.
Och älsklingen som gjort 3 mål som mittback, du är bara för bra du...

                     


Så nu ligger Filippa och jag i soffan och tittar på postkodmiljonären.
Eller nu när jag ser efter så sover hon :) så okej jag kollar på tv...

Har jobbat idag och efter jobbet åkte vi till Farmor och Farfar.
Världens bästa farmor fyllde 75år, GRATTIS!
Vi åt supergod smörgåstårta som hon så duktigt hade gjort...

Imorgon blir det 6.de dagen i rad som jag jobbar
vilket känns kan jag säga. Det börjar ju närma sig nu...
Tre veckor kvar eller 21 dagar :O börjar bli lite smått nervig faktist.
Den här gången vet man ju hur allt kommer bli och hur ont det gör :)
Men så fort hon/han är ute så är smärtan borta
och man är bara överväldigad av lycka <3

Nu ska jag äta popcorn och dricka ett iskallt glas trocadero :)
Ha en supermysig lördsgkväll.
Kram


Ps. Idag va Filippa med på Folkbladets framsida.
De va i Vasaparken på invigningsfest med dagis igår.
Roligt va? ;),


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0