Presenter jag önskar mig

Då ska vi se vad jag kunde komma på....



En blender, rostfri eller turkos 
Perfekt till smoothie, barnmat och gurksoppa ;)

     
En brödbox, denna från Chillistore.
Eller nått liknande.




En systemkamera :)



Vackra liljor!


En morgon rock i valfri färg och modell


Kattmat - förvaringsburk

En förvaringsburk till kattmaten här hemma.
Smidigt och snyggt :)




Presentkort eller pengar går också hem.
Vill ju köpa lite nya kläder nu när magen är borta :)
Gina Tricot, HM, Vero Moda eller JC gillas...
Inredningsgrejjer vill jag me ha.
Ett presentkort på tex Nordik, Chilli eller Mique.
Men sen är jag tacksam för vad som helst.
Blir bara glad om ni kommer ihåg mig mig ;),

Kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Bra då vet vi vad du önskar.

Kram på er.

2010-11-01 @ 09:12:13
Postat av: Anonym

Hihi, vilka söta bilder du lagt upp på våra barn! De hade verkligen superkul!! Vi får ta o ses snart igen så de kan leka! Kramar

2010-11-01 @ 20:01:45
Postat av: Anonym

Kommentaren var ju från Sara och Liam, det kom visst inte med :S

2010-11-01 @ 20:02:30
Postat av: Elin

Åh vad roligt att höra :) Alltid kul att inspirera!

Ha en bra kväll, kram!

2010-11-02 @ 20:06:26
URL: http://eliins.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0