Smile Smile

Jaha då va lunchen avklarad. Det blev tacorullar med sallad alá Helene special :)
Det är super gott och jätte lätt att göra, tar bara 15 minuter, så perfekt!!

Filippa tittar på Pippi långstrump och är utklädd från topp till tå.
Gustaf ligger och sover så jag passar på att göra datavärlden
och skriva ett inlägg lite fort.
Sitter och funderar om jag ska ringa syrran (tredje gången idag vi pratar idag)
och fråga om hon vill ha lite sällskap.
Låta barnen leka av sig lite. Så får det bli, jag slår en pling....

Så till min sötaste lilla prins...
  



.....och båda mina hjärtan

  
  
.....och prinsessa


  


Hur stort smile får man inte på läpparna av att titta på de här bilderna?!
Ena riktiga sötnosar man har ;)


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Vad fina de är.

Vi ses på söndag.

2010-11-22 @ 17:41:52
Postat av: Moster Helene

jaaaa du vet vad jag tycker om dom små trollen.....

men jag säger det igen dom är så SÖÖÖÖÖTA!!!!



kram

2010-11-22 @ 19:05:39
Postat av: Mamma!

Sötisarna får ta och ses snart... Kram

2010-11-23 @ 21:39:15
Postat av: Syster

Riktiga GULLFISAR är dom! <3



KRAMAR

2010-11-24 @ 09:43:32
Postat av: Emma

Sötaste ungarnaaa <3 =)

2010-11-24 @ 15:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0