Tisdag andra november - spela roll :)

Idag har Gustaf och jag varit hos Tilda och Tindra
Carro med sin Oscar och Elin med Lucas va där också.
Va jätte kul att träffa dom igen, va ju såå länge sen.
Alla tre brudarna fick barn samtidigt, innom en vecka, lite kul.
Carro bor på Gotland och jobbar tre veckor och är ledig tre veckor.
Så när hon är ledig brukar hon komma hem till Norrköping.
Så tycker vi måste ses mycket oftare nu...

Just nu kör vi dagens träningspass ;),
Filippa lirar boxning på WII.
Match emot datan och gissa.....
Hon vann, riktigt bra faktist för att vara första gången :)

   


Måste bara visa Henkas söta farmor och farfar som vi va hos förra veckan.
Vi åt jätte goda pannbiffar som alltid.
Hon är såå duktig lilla Anne :)

  

Börje, Anne, Henka och lilla Gustaf <3



Hur underbar är han inte?
Världens sötaste lilla Gustaf, får man säga så föresten??



Det här är Filippas nya tv-favvo.
Bert Ljung :)



Det här smilet hade han när han vaknade imorse.
Jag vet inte om det va för att han såg mig 
eller om det va lite magknip ;), hihi!!


Nu börjar klockan närma sig sju och då är det match.
Djurgårn-Södertälje. 
Och slutresultatet lyder 3-1 :)
Så mys på så hörs vi!
Kram 


 


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Lilla gumman det är INTE 2:a Oktober!!!!!!!



Det är 2:a NOVEMBER!!!!!!!!!



Du fyller ju snart ¨så det borde du väl veta då.....hahahahhaahh



pussar å kramar ses snart..

2010-11-02 @ 20:20:33
Postat av: Agge

SV: Fan moster det är bra att du är vaken för det är ju tydligen inte jag. Men det bjuder jag på :)

Jo jag gör ju det, bara sju dagar kvar.

25 bast, hallvägs till 50 HJÄLP!!

Men jävligt kul ska vi ha nästa lördag iallafall.

Då blir det party!! Skulle ju vara kul med singstar förstås :O Hörs och ses snart!

Puss på dig

2010-11-02 @ 21:41:22
URL: http://filippasmamma.blogg.se/
Postat av: Moster Helene

Jaaaag tar med det då!!??? men har du playstation då eller???



sööööt han är när han ler då!!!men han gjorde faktist det sist jag träffa er,,men trodde som du att han hade magknip:)



kramar å pussar

2010-11-04 @ 20:51:46
Postat av: Agge

Nae jag har ju inte det tyvärr.

Tänkte du kunde ta med rubbet ;) Men det gör du som du vill!



Skönt med sista veckan nu då, kan du fira regält på lördag :) Roligt att ni kommer båda två!!

Kanske kommer förbi på söndag och hälsar på :)

Hör av mig

Kram på dig

2010-11-07 @ 12:21:57
URL: http://filippasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0