Happy birthay too me!

Idag är det min 25-årsdag :)
Tack för alla grattissms, det värmer.
Måste dessvärre berätte en tråkig sak. Imorse när Henka skulle in och lämna Filippa
på dagis kunde han inte bromsa i backen ner till Finspångsvägen.
Det stod en bil i slutet av backen där det är stopplikt,
så han fick vejja in åt sidan och hamnade i skogsbrynet.
Båda två mår bra men bilen är kvaddad :(
Dom hade änglavakt som hamna där de hamna
Väldigt väldigt tråkig start på min dag, men sånt händer.
Så nu om det är nån som känner att de ha en 300 tusen ligger hemma och skräpar
så får ni gärna köpa mig en ny bil till mig i födelsedagspresent ;), *ler*
Skämt åt sido....Jag fick en jätte fin Empori Armaniklocka av Henka och Filippa
imorse, blev jätte glad. Inte för att vara otacksam,
men ska byta den till en sånn med silverlänkar, den har ett svart läderarmband nu.
Känner att jag vill bli helt nöjd med en så pass fin klocka :)
Tack så mycket mina älsklingar <3
Resten av paketen kommer på lördag, hoppas jag ;), då jag ska ha ett litet party...
Ska bjuda på Exotisk planka med nått gott att dricka till det.
Plus att jag ska göra en jätte god bål på
Bacardi grand melon, sockerdricka, lime och vattenmelonkross-yummie, för er ;)

Såå grattis så mycket till mig själv.
Nu ska jag laga en supergod middag för att fira lite!!
Kram på er


   
Såå älskad <3


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

De hade änglavakt. Vilken tur.

Ni får ha en trevlig kväll.

Krama Filippa och Gustaf.

2010-11-09 @ 18:23:10
Postat av: Moster Helene

usscchh då det kunde gått illa.....tur att det inte hände nåt med dom,,,,,



GRATTIS IGEN PULLAN:::::



kram till er alla...ses på lördag



(om jag kommer hem i snöskiten)

2010-11-09 @ 21:59:50
Postat av: Emma

jaa usch vilket kaos det var utee.. tur att det gick bra med dom allfall,

Grattiis igen =) vi ses på lördag =)

2010-11-10 @ 13:43:14
Postat av: Jennie

Låter läskigt, tur att det gick bra. Grattis.

2010-11-11 @ 11:48:20
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0