Bästs partylåten

Nu till er alla därute, jag vill ha eran bästa partylåt.
Vilken låt är ett måste? Inget party utan....??

Ett måste för mig är ju Flashdance :)
Finns ju många bra MJ låtar som är ett måste me
och givetvis Girls just wanna have fun ;), eller vad säger ni?
Men det finns ju såå många bra.
Satt och skulle skriva ner låtar jag skulle lägga i spellistan på spotify
men kom inte på så många. Så nu behöver jag eran hjälp!!



Och du Peda, jag hitta den andra hödtalaren så nu kör vi :)
Hör av mig på Måndag så kanske vi kan fixa det när du har tid!!

Ps. Tisdag fyller jag år. Yeehhaaa 25 bast!!


Kommentarer
Postat av: moster Helene

SCOTTS!!!!!!!!!!!!!



hehehehehhehehe kram

2010-11-07 @ 18:01:49
Postat av: Jennie

Grattis i förskott. Just nu är favoriten:

Rasmus Sebach med natteravn

eller en gammal goding:

Alice Cooper med Poison

Lordi Hard rock halleluja



Kram Jennie

2010-11-08 @ 20:20:54
URL: http://jenniemedtrean.blogg.se/
Postat av: Carina och staffan

Ett riktigt stort grattis

på födelsedagen.

Många kramar från oss.

2010-11-09 @ 13:45:11
Postat av: Anonym

ARVINGARNA! GIVET! =)

2010-11-10 @ 20:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0