ops va trött jag var

Å herregud nu missar jag matchen.
La mig i soffan förut vid 12 hugget och kolla gamla avsnitt från veckan, dom va ju uppenbarligen inte så spännande för jag somnade och vaknade av att min moste skickade ett sms och fråga om jag jobba för typ 20min sen. Så himla typiskt jag som skulle gå på Henkas match som börjar NU :(
Får skunda mig och göra iordning mig så kanske jag hinner till andra halvlek.

kl 18 ska jag på Tupervereparty hos en tjej som praktiserade på jobbet.
Ska hämta utt Tina och Spättan vid tjugo i sex.
Kan bli ganska kul, lite gott tilltugg och svindyra plastburkar :)
Det är ju det värsta med sånna där partyn att det är så fruktansvärt dyrt pch så känner man sig tvungen att köpa något för annars får man dåligt samvete.
Satt och bläddrade i en katalog hon lagt på bordet i fikarummet på jobbet.
Det som föll mig i smaken va 8st mallar med bokstäver,ord och olika figurer man kan rita av,till Filippa då.
8 stycken plastmallar för 169:- å herregud jag svimmar ;))
Eller jag kanske ska slå till på en tårtlåda som Carina köpte,kosta bara 399:-
Ni hör ju jag får helt enkelt ta med mig stora plånboken =)

Nu undrar ni hade inte hon bråttom till matchen? vafan sätter hon sig här då?
Och det undrar ärligt tarlat jag me, så nu måste jag skunda mig och snygga till mig lite så jag inte hr kuddmärken på kinden,hihi.

Ha en härlig dag i solen och hoppas den fortsätter skina.
Kanske kommer med en uppdatering ikväll så ni får se om jag shoppa nått.
Kram A

Är det sommar nu?
Filippa tjatar varje dag om att få bada ute =)
Min sötnos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0