Lite sommarshopping till Filippa

Igår va Filippa och jag med mamma på stan och inhandla lite sommarkläder.
Hittade inte så mycket men lite så.
   
    
Det är så kul att köpa sommarkläder,då känner man att den snart är här.
Klänningarna med ärm har mamma köpt,hon för snäll hon :)
Och så har Filippa köpt hamstergodis till Tjejen som hon ville ta kort på me. Toker.
Bikinitoppen va tyvärr för liten så den måste bytas,vilket jag hoppas man får.

Idag har jag jobbat 11-19.30 och jobbar även resten av veckan men sen är jag ledig Måndag och Tisdag
och då hörde jag att det skulle bli 25 grader och sol. Eller inte :)

Nu ska jag gå och avnjuta nygräddade baguetter med massa gott pålägg.
Så ni får ha en trevlig kväll.
Kram A


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Mycket fina kläder till prinsessan.Bara att vänta på värmen.

2010-05-28 @ 21:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0