Härligt med gräs

Åh vad glad jag blev när jag kom hem och såg att de nästan hade rullat allt gräs.
Så himla fint och mysigt. Världens skillnad.
Man blir så himla glad när man ser att det börjar hända lite på tomten.
Nu tycker Filippa vi kan åka till Bauhaus och inhandla grejjerna till hennes lekplats.
Hon ska ha en gungställning, rutchkana, sandlåda och studsmatta.
Vår lilla flicka har egen vilja....
   


Härligt med grönt fint gräs.
Och dom ytorna på bilderna där det är sand ska det läggas plattor.
Och ytan på första bilden,från huset ut dit henka står ska det bli altandäck.
Från husets ena långsida till den andra och ut till där gräset börjar.
Blir ungefär 18 meter bred och 4½-5 meter djup.
Så det kommer bli kanoners vettni ;))

Så är det med de, annars har dagen varit varm och skön för den som varit ledig och fått vara ute vill säga.
Vi har också haft 25 grader inne på jobbet, kladdigt och äckligt.
Luften står helt still därinne,bläää.
Känns som alla går runt och är lite halvputta nu för tiden,vet inte vad det är me dom.
Men imorn då ska jag muntra upp dom men min hemgjorda rabarber å jordgubbspaj-MUMS.
Får hoppas jag får se ett leende på allas läppar =)

Tänkt dig den där med vaniljsås-Yammie =)

Nae mina vänner och bekanta nu ropar kudden på mig.
God natt och sov gott!
KRAM A



Ps. Vad säger ni tanter, ska vi åka en sväng till Ullared ;))
Kommer ni ihåg va roligt vi hade =)
Säg bara till så drar vi!



  



Kommentarer
Postat av: madde

Vad fint ni har det, skönt med gräs o slippa lera o sand ;)

Har ni tagit färdigrullat gräs överallt??

Rekommenderar du det över att så själv??

Det finns så mycket fint man vill ha o göra när man bygger så svårt o välja bara ;)



Ni har det verkligen jätte fint



Kramar Madde

2010-05-21 @ 22:04:15
URL: http://emiliopaulinasmamma.blogg.se/
Postat av: thess

åhh så himla fint ni har det =)

Wow så nice med ett så stort altandäck, kan tänka mig att ni kommer tillbringa mkt tid där sen.



Jaa du...det är ju så svårt det där.

Jag/vi har velat vänta tills det är dags, så roligt med en överraskning. Det är ju praktiskt att veta vad det är oxå just att man kan förbereda så mkt oxå,,MEN det kan man ju göra i efterhand med =)

Vad tror du själv att det är??



Ha det bra gumman =)

2010-05-21 @ 22:52:46
URL: http://prinsesstess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0