Måste sova...

För 03.15 ringer min klocka imorgon och då är det bara att gå upp för kl 04.00 ska jag hämta Mormor och 04.15 ska ja hämta mamma och 04.30 ska gamla bettan beffinasig på Vipvägen för vidare färd till ULLARED =)
Så har lite att styra med innan läggdags. Matsäck behöver jag inte göra för mamma skulle göra äggmackor,gött.
Så morgondagen ska vi ängna åt Shopping,Shopping och så självklart lite Shopping och jag är så lycklig!!!

Tack tjejer för igår det va supertrevligt,det får vi snart göra om!

Nae mina vänner duchen kallar!
God natt
   
Varning varning-fyra galningar på väg =)


Ps. Försökte mig på att göra en såndär nedräkning på bebisen och lägga ut på bloggen men det gick för faan inte. Är det nån som vet hur man gör så HJÄLP!
Tack på förhand =)


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Lycklig resa. Är riktigt avundsjuk på er.

Kör försiktigt och håll hastigheten.

2010-03-30 @ 22:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0