Vi hade grymt kul...

...även fast det va i Finspång :)
Tänkte jag skulle uppdatera er från partyt i Fredags.
Har inte haft möjlighet eftersom Henka har haft datan hos Lasse då dom har lanat.
Men nu är den stationära hemma igen.
Så nu jävlar alla glada spättor kommer ni inte undan längre, host,Helene,host =)))



Gunitha och Moster på väg hem till Helene



Moster-Ingen kommentar-hon kommer döda mig :)



Marie och Susanne dansar till guldbruna ögon
Eh och Gunitha dricker sprit :)



Några Finspångsbrudar som pimplar cider



Gunitha och Marie rockar loss me spriten i näven :))



Moster och Gunitha laddar....



När vi kom in där i garaget så va det ganska dött, satt en 20-tal äggskallar och drack bärs.
Men sen när de börja spela vart det lite fart påt.
Men det va skönt att det inte va massa skrikande småtjejor,utan man kunde dansa utan att bli mosad :)
Mot små timmarna börja det trilla in lite annat folk så det va väll en 50-60stycken som mest.



Helene, Gunitha, Marie och Susanne mjukar upp lite :)



"Eh tar du på mig eller? vänta måste posa först :))



Återigen-ingen kommentar...



Järngänget :))



Gunitha min fina

 

Marie världens skönaste och så värdinnan Helene som kollar in kvällens dockumentation :)
Tack tjejer för en jätte roligkväll och den va verkligen rolig även fast jag va spik nykter.
Det får vi göra om.





Grabbarna grus målar huset.
Henka, Micke och målarn-kommer inte ihåg va han heter :)
Dom är så himla duktiga.
Blir riktigt stolt över Henka när jag går upp halv 7 och går ut och målar.
Blir riktigt fint,bra jobbat!!


Nu jälvar måste jag skynda mig och lämna Filippa på dagis.
Dom ska ha överaskningsfest idag :)

Ha en härlig dag i solen för det ska inte jag ha :(
Jobbar 11-19.30


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

hahahahahaha jaaa jag säger inget heller.....men kul va det iaf......eller?? hmmm hade nog jobbat för mkt för dom ölen satt där dom skulle därav bilderna.......kram

2010-06-16 @ 20:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0