Vi garva så vi kissa på oss :)

Har tänkt skriva ett lååångt inlägg om det jävla brölloppet
men tror jag skiter i det.

Kan bara säga till er som undrar vart skattepengarna som skulle gått till
sjukvården,pensionärerna och skolorna har tagit vägen!!
20 jävla svenska miljoner kronor har bara spenderats hej vilt på den där förbaskade brölloppet.
Avskaffa kungahuset-NU

Då så till gårdagens bravader.
Emma,Helene,Jag och Filippa va på Maxi.
Asså vi garva ihjäloss hela tiden.
Helene är ju bara så otålig,ingen shoppingmänniska.
Vi skulle ju köpa paket till Molly och när hon va klar så sa hon:
"Jag är klar nu jag åker hem" (efter 20min)

Men vi gick väll i en två timmar innan vi åkte hem.
Jag köpte kläder till Molly.
Blev två jättefina T-shirtar, en tunika med tillhörande leggings och en klänning.
Hoppas hon blir glad.

Det som va så himla roligt igår va när Emma skulle prova en byxdress,bara på skojj den såg så himla rolig ut.
Asså vi garva ihjäloss innan hon fick på sig byxorna.





En riktig pudding =)

Sen tvingade Emma Filippa att pröva massa fula kläder för att hon skulle få sitta på hennes rygg.
Det gick ju sådär men en kavaj prova hon =)



 

Den andra roliga saken som vi skratta åt va en sak Helene berätta men den kan jag absolut inte skriva här.
Men fy fan jag höll på att kissa på mig.
Tjejerna som gick bakom oss bara skratta åt oss.
Om man alltid kunde ha så roligt. Tack för en kulig dag!

Nu ska jag laga lite lunch,sitter och funderar på vad bara?
Skulle behöva lite lunchtips. Jag har en förmåda att laga samma mat varje vecka.
Lite omväxlig skulle behövas.
Idag får det nog bli Tagliatelle med lövbiff/senapssås-Jättegott.
Henkas favorit,synd bara att han åkte iväg men Micke och Tompa och käka lunch-sorry babe =)

Efter vi har avnjutit en god lunch och snyggat till oss lite bär det av till Skärblcka.
Sandra du anar inte vad jag längtar efter din Hemlagade tårta =))
Hoppas solen håller sig framme så vi kan avnjuta den i gräset.

Ikväll blir det kalasbilder
Kram A



Kommentarer
Postat av: Moster Helene

Jaaa jag kan skratta än idag:)syns snart pöss

2010-06-20 @ 11:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0