Gooodmorning sunshine

Åh vilket underbart väder vi har idag
och jag får inte njuta en enda sekund av det.
Jobbar hela dagen ända till 19.30-snyft.
Skulle verkligen behöva bättra på brännan lite, man får ju inte sola solarium när man är gravid så real sun är det enda, om jag nu inte vill va en blekfis :)

Igår va vi bara hemma hela dagen.
Men fick väldigt mycket gjort.
* Dammsugade hela huset
*Skura golven
*Fyllde och tömde två maskiner disk
*Tvätta och hängde två maskiner tvätt
*Bädda rent i sängen-det är ju bara så skönt att sova i en renbäddad säng
*Lagade mat så jag fick matlåda= spara 70kr
*Gjorde en gudomlig fruktsallad på meloner,färsk annanas och kiwi
Visst va jag duktig.
Eh tänker ni, helt vanliga vardagssysslor och det är sant.
Men jobbar man massor, är gravid och jätte trött så tycker jag att jag är duktig =)

Nu jobbar jag onsdag,torsdag och fredag sen ledig helgen.
Så himla skönt hoppas det blir sol.
Nae nu måste jag skynda mig,tiden springer iväg ,ska åka till jobbet om 45minuter.
Och duschanduken sitter fortfarande kvar på huvudet,så skynda skynda :)
Måste bara visa lite söta bilder på mitt troll
   
Vi avnjöt lite svenska jordgubbar häromdagen me, 30kr för en ½ liter
men det va det värt :)




Hur söt får man vara <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Söötast e hoon <3 Vi måste ses snart =)

2010-06-02 @ 17:09:12
Postat av: Carina och staffan

Det ser verkligen gott ut.

Kram på er.

2010-06-03 @ 20:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0