1-årskalas och Busfabriken i bilder - Massor med bilder =)

Mollys 1-årskalas
















Sandra hade gjort så himla fint,bakat kakor, gjort tårtor och kokat saft ;P
Blir så imponerad av dig syrran.



Farfar och Henka,kan jag lova,snackar sport :)



Mamma bär tre tallrikar med fika och ett glas saft i munnen :)







Molly och jag <3



Dom kan ju inte det där med att posera i allafall ;)





Mina älsklingar <3



Snygg pose mormor :)

Emma, jag och Filippa på Busfabriken

























Tack Emma för en super rolig dag.
Det va tur att jag hade dig,skulle aldrig orkat det där själv :)

Efter vi hade varit på busfabriken åkte vi till Maxi för att handla lite gott till kvällen.
Men då råkade jag gå förbi Gina och se att det va 50% rabatt.
Hittade en jätte fin sommar klänning :) 100kr



Sen gick vi förbi HM och där fynda jag två tröjor till Filippa 50kr styck
'




Så 1½ timma senare :)
Nu ska vi åka på Speedway,sitta och gassa i solen,härligt :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv, det var jätte kuul, men vart helt sluut :P hehe

2010-06-22 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0