Fredag

När Filippa och jag stod och stekte pannkakor förut
tittade jag ut genom fönstret och ser tre rådjur på grannens tomt.
Dom va jätte nära, har nog aldrig sätt de på så nära håll.
Det va lite charmigt, det är inte varje dag man ser rådjur :)
Bor man på "landet" så gör man...

Nu sitter vi och väntar på att Gustaf ska vakna så vi kan åka in till Ingesta
och handla lite, både mat och lite julklappar jag hittat.
Det blir City gross, Maxi, Bolagret, Rusta och Bauhaus....

Henka, Jönsson och Nyggan är i Eskilsutna och
hälsar på Lasse Ström. Han skulle komma hem vid fem hugget.
Då blir det god mat och Fredagsmys för hela slanten :)

Imorgon ska vi till Stadium Arena och se finalerna av Alltranspors Cup
eller Stadium Cup som jag fortfarande säger
även fast det va flera år sen de bytte namn :)
Och vi hoppas givetvis att Assyriska tar hem hela skiten, vi håller tummarna...

Filippa gick runt och tog massa kort med min telefon förut.
De flesta blev suddiga och bara halva huvudet,
men den här tyckte jag blev fint ändå <3
 
Tog en mysig bild häromdagen på Gustaf.
Nyvaken men söt liten björn :)


Nae Gustaf nu får du ta och vakna så vi kommer iväg.
Han har sovit sen tio över elva, vilket är skönt
men nu vill vi shoppa ;),

Snart blir det Fredagsmys, om exakt 5 timmar och 45 minuter ;)

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0