Tack tomten

Hej alla därute i snöyran!
Vi ha precis kommit hem från en sväng i stan.
Vi har köpt en jätte fin kungsgran från den trevliga mannen utanför HC.
Så nu ska Henka, Filippa och jag klä den,
hon tjatar ihjäl sig så det är väll bäst vi får det gjort.
Hon gjorde en jätte fin smällkaramell på dagis igår.
Och gissa färgen, turkos, passar perfekt :)
Ska lägga upp bilder på den sen så ni får se hur fin den blev.

Nu ropar Henka inne från datarummet att han har,
håll i er, bokat hotellet på Las Palmas.
Gissa om jag är glad, det ska bli så himla skönt.
Känner verkligen att jag behöver det.
Som har gått gravid i nio månader och sen fött min "lilla" prins :)
Tänk att bara få ligga i en solstol med Gustaf på bröstet och bara njuta.
Jag är såå glad, nu vet jag, tomten finns på riktigt ;),

   
Han är så himla söt i sin björnoverall <3

 
Igår innan dagis va Filippa på BVC.
Hon va jätte duktig. Visade Susann att hon kunde skriva sitt namn, helt själv.
Hon blev riktigt imponerad. Såg och hörde gjorde hon också.
Såå hon borde ha en tröja me texten
" jag är inte döv, jag skiter bara i vad du säger" ;)
Hon fick en slemmig krokodil för att hon va så duktig.

Nae nu ska granen kläs.
Ha det så bra så uppdaterar jag er ikväll om hur fin granen blev.


Kram från oss <3


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

guuuuu så skööönt för att komma bort från snööhelvetet :)



Måste ses snart igen!!! Ring när ni har tid är ledig i veckan som kommer....kramar

2010-12-17 @ 18:29:47
Postat av: Carina och staffan

O så skönt att komma ifrån denna vinter.

Vi skulle gärna följa med, men det passar ju inte så bra i januari, eftersom jag byter arbete då.

Men vi får tänka på saken.

2010-12-17 @ 22:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0