Kalasbilder i massor

En förväntnadsfull tjej som uppskattade alla paketen jätte mycket


Jaa ni, min syster, en riktig linslus :)


Filippa blåser ut ljusen och Maximillian hjälper till :)


Hela gänget




Sandra och Gustaf <3


Mormor och Olle


Mamma och Gustaf busar, han skrattar hela tiden :)


Världens sötaste Molly


Pappa och son <3



Kalas Nr 2


Crazy girl


Farmor och Gustaf myser


 Fullifan :)


Sen efter en hel dag av firande med tårta och massa paket
somnade hon som en stock...


Men Gustaf och jag busade vidare...
  


Idag har jag varit med Carina och handlat.
Vi har bestämt oss för att skippa julmaten i år
och köra på Toast Skagen, Plankstek me oxfile och cheesecake me tropisk frukt.
Det räcker med julmat en gång om året så det ovanstående ska bli supergott :)

Juldagarna framöver ser ut som följer:
Imorgon är sista dagen för Filippa på dagis, 
sen på kvällen ska jag åka och handla det sista...
Torsdag ska vi äta lunch med Göran och efter det åker vi till moster Helene
där Emma kommer vara, så jag får känna på magen lite *mys*
Fredag åker vi ut till Sandra på morgonen och fikar lite med dom och Farmor, Farfar och Pappa.
Och sen hem till Carina och Staffan och firar med dom och Henkas syster me familj.
Och på lördag kommer alla som va med på första kalaset hem hit och firar jul,
då med ett traditionellt julbord. Mina favoriter är:
Skinka, revbenspjäll, ägghalvor, köttbullar, ris alá malta
och givetvis knäck och skumtomtar :)
Så hela julhelgen kommer bli såå mysig!

Nu ska jag skriva en lista på det sista som ska inhandlat imorn,
så jag inte glömmer något, det skulle ju va lite trist...
Så ha en mysig kväll inne i värmen!
KRAM

 


Kommentarer
Postat av: Carina och staffan

Tack för i dag.

Hälsa Filippa att hon skall ha det så bra sissta dagen innan jul på dagis.

Det är kallt ute brrrrr.

Ni får ha det så bra.

2010-12-21 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0