Mina bebisar:)

Kom hem för en timma sedan.
Har städat köket, minsta lilla grejj som står i diskhoven så kommer
dom där jävla bananflugorna, jag spyr på dom.
Så nu är det skinande rent i köket :)

Filippa somnade i bilen på väg hem från Carina å Staffan så hon ligger nu i sängen och sover sött.
Finnkampen går på tven,ska snart gå och sätta mig och kolla på Diamond Leauge.
Henka är på IFK med Frigge. Fattar inte varför han går på de där skitmatcherna.

Imorgon blir det lite röj här hemma på förmiddan,
och sen va jag visst hembjuden till Sandra på lunch.
Ska bli väldigt gott,det va inte igår man blev bjuden på lunch.
En sån syster skulle alla ha <3

Klockan 15.00 ska jag infinna mig på Mamre för seriefinal
mellan Assyriska & Oscarshamn.
Håller mina tummar för en hemma seger och ett större försprång ner till de andra.
Skulle de vinna imorn så ska det mycke till att de inte klara ett avansemang till Div.2 :)

Nu följer lite bilder på mina bebisar, både i och utanför magen ;),

   
Magen vecka 34+5

   
Är hon inte den sötaste lilla kattunge ni nånsin skådat <3

Nu vart jag sugen på popcorn,
fram med maskinen och sen ett glas päroncider till det :)

Ha en fortsatt trevlig fredagkväll och helg!


Kommentarer
Postat av: Moster Helene

så söt hon är svea:)jaaa nu är det inte långt kvar till lilla bebisen kommer.....du får hälsa till familjen i blacka då imorrn........självklart hälsa till henka å filippsan oxå....kram ses snart

2010-08-27 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0