41 dagar kvar...

God morgon! Filippa väckte mig för drygt en timma sen med en bamsekram.
Alltid lika mysigt,just nu sitter hon och tittar på bollibompa.
Själv har jag suttit här en 20 minuter och läst lite.
Ska snart hoppa in i duschen, jobbar 10.30-16.24.
Filippa ska ut till Farmor och Staffan då Henka har bortamatch.

Igår efter jobbet gick mamma och jag en sväng på marknaden och kolla läget lite.
Jag köpte bara skit, typ, 5 korvar för 100kr
3 påsar brändamandlar för 60kr (två till Gunitha)
5 chips och naturgodis för 100kr
6 remmar för 50kr till Henka
En langos me trocadero till ;), MUMS

Henka och Filippa va ju uppe i Stockholm eller Vallentuna :) igår
och firade Neo, Filippas kusin som fyllde 6 bast.
Grattis kille så mycket, hoppas du fick en bra dag med de du önskat dig!!
Jag hade köpt ett par byxor och en tuff tröja till, super snyggt.
Plus en nyckelring med lampa me Blixten på.
 

Veckan som kommer jobbar jag Onsdag,Torsdag och Fredag.
Imorgon ska vi till Mödra kl 10 och kolla så att allt är bra med bebisen.
Tisdag ska jag träffa min Anna,det va jätte länge sen,
men nu äntligen, snacka skit och mysa <3
Helgen har v inget planerat förutom Henkas match då :)
Så vi får se vad som händer och sker.

Ja just det imorgon ska jag göra en lite hemlig sak
som ni får veta imornkväll vad det är. WIIII ;),
Är en liten suprice för Filippa och hon kommer älska de...

Nu ska jag äta lite frukost.
Blåbär och jordgubbssmoothi och rostadmacka med korv :)
Ha en härlig dag i solskenet-NJUT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0