Mitt lilla hjärta

I bilen på väg till dagis hände det en liten olycka.
Filippa kräkte ner hela sig.
Hon är troligen åksjuk för det har hänt ett par gånger förut.
Så det va bara att gå in till dagis och säga att vi åker hem igen.
Tyckte så synd om henne när hon satt där i all kräks :(
På vägen hem va det lugnt det kom ingen mer kräks,
 så väl hemma fick hon hoppa i badet
och alla kläder + klädsen till bilstolen kastade jag in i maskin.
Sånt är livet det är inget att göra åt...
Så Filippa får vara hemma med Henka idag så får vi se hur det blir imorn.
Men jag tror ju som sagt att det bara va åksjukekräks och ingen magsjuka,
vi hoppas på det iallafall.
Filippa som ska sova hos mormor imorn,kan hon inte det kommer hon bli jätte ledsen,
så vi håller tummarna att hon mår bra....
Just nu ligger hon i soffan med en filt och tittar på Mjölktandsmössen :)
Själv ska jag åka till jobbet för ett pass mellan 11-19.24

  
Mitt hjärtegull <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0