Lunchen med syrran blev en babyfest - suprise

Jaa hon är för goo min syster.
Att hon orkade styra med allt det här...
Så här började det...
Mamma rinde häromdagen och sa att vi skulle ut och
äta lunch hos Sandra halv 1 idag.
Jaha men jag har lite att styr med då, sa jag.
Men hämta mig så hjälper jag dig innan vi åker dit. Okej tänkte jag.
Så vid 12 hugget åkte vi ut till blacka för lunch, trodde jag :)
Satt och tänkte hela vägen dit om det skulle kunna vara en babyfest.
Men med allt Sandra har haft omkring sig med LiNTOTT och allt va det innebärt
så tänkte jag, nae när skulle hon hunnit fixa ihop en fest.
Svänger in på Vipvägen, inga bilar utanför,
 och då tänkte jag, nae det blir "bara" lunch.
Kom in i hallen och inga främmande skor så återigen, "bara" lunch.
Tar av mig och Filippa och hör då Maximillian skriker, "Mamma vi gömmer oss" :D
Då går jag in i köket och ser två stora skålar med pastasallad och allt till det,jätte fint hade hon gjort.
Ser då i perferit att det sitter några i soffan.
Och då tänkte jag, det va så iallafall ;)
Där satt Emma, Gunitha, Mormor, Sara med sin Liam och Tilda med lilla Tindra.
Och jag blev så glad att det va ett Babyparty iallafall.
Ville tro det med vågade inte hoppas.
Jag hade ju i bakhuvudet varför vi skulle äta lunch halv 1,
Sandra och dom som alltid äter vid 11-halv 12
och mamma som hade med sig två stora kladdkakor.
Men som sagt vågade inte hoppas för mycket.
Men gud så glad jag blev att ni alla va där och du Sandra som styrde med allt.
All kärlek till er. Synd att inte Anna och Diana kunde komma men dom jobbade.
Men vi måste ses snart-lova mig det?!
Men dagen va helt super perfekt med alla som va där...

Först åt vi den godaste pastasallad på väldigt länge.
Paketöppning, fick MASSOR med fina presenter till bebisen-tusen tack <3
Filippa fick även en jätte fin ring och två hårspännen av Sara.tack!
 Därefter blev det kladdkaka med grädde och så slank det nog ner några bullar oxå tror jag :)
Sen satt vi och prata massa skit och hade allmänt trevligt.
Därefter va det dags för den obligatoriska Bebismagen i gips.
Det va ju en upplevelse, blev lite svimmfärdig där ett tag, men räddarna i nöd kom med bulle och iskall pepsi :)
Magen blev jätte fin-kommer hänga så fint i S/G rum ;),
Sandra och Gunitha va jätte duktiga.
Om alla hade sånna fina vänner som jag så skulle världen se annorlunda ut <3

Nu kommer alla fina paket jag fick :)


   
Kossan fick S/G av Emma,hur mjuk som helst.
3-pack body och 2-pack mössor fick vi av Tilda och Tindra
Mjukisdressen och body med byxor av Mamma.
Jätte påse med massor med blöjor, handukar
och babylotion, shampoo och olja av Sandra.

   

Randig body med mjukisbyxor av Gunitha
Svarta byxor och body med tryck av Sara och Liam
Och den supersöta "mobilen" av Mormor
 
Och alla dom här fina kläderna fick vi också av Mormor.
Och sist men inte minst, sovpåsen med hund på av Mamma.
Av Sandra och Mamma fick jag även gipset till magen.
Ojoj va mycke fint det blev, verkligen jätte snällt.
Vi är jätte glada för alla saker. Tack och åter tack!

Bilderna från babyfesten är i Mammas kamera
så dom tänkte jag sno imorn och uppdatera er med,
så ni får se hur kul vi hade :)

Efter den här lyckade dagen är jag helt slut.
Så nu ska jag slänga mig i soffan,
Henka är på "fira seger och leder tabellen med 7 poängs fest"
Så jag och Filippa är ensamma hemma.
Får se om det blir poker lir efter eller om han kommer hem hyfsat.

Kram på er i regnet!!
Imorn blir det kalas för Magnus :)


Kommentarer
Postat av: Caesar;)

Åh vad jag hade velat vara med!! Hoppas ni hade supermys!

2010-08-29 @ 13:28:54
Postat av: Syster!

SJÄLVKLART! ALLT för dig! <3



Har tänkt lite...och tror att jag tar hem eran katt nästa gång jag kommer...tror faktiskt det...



Jag blogga lite förut, hoppas nu att jag slipper fler bakslag så att jag kan fortsätta med det!



Hörs sen!



KRAM

2010-09-01 @ 10:16:35
URL: http://maximilliansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0