Idag är jag syrrans assistent =)

Igår fyllde min älskade pappa år så vi svängde förbi systeymet och köpte en flaska vin och sen åkte ut.
När vi kom ut va det helt tyst,gick ut i receptionen då Morrisson (Engelsk bulldog)skäller till och blev jätte glad att se oss. Men tyvärr va pappa sjuk och låg uppe i sängen med migrän.
Men han pallra sig ner en stund för lite paket, men huvudet dunkade för mycket så han fick gå upp och la sig igen.
 Vi åker ut i helgen och käkar och myser lite istället...
På vägen hem svängde vi förbi Svärtinge kiosken och köpte glass i stora lass.
Filippa fick välja vad hon ville men tog sin favvo, Sandwich :)

Sen tyckte Henka vi skulle gå på IFK-Hammarby, vilket vi gjorde.
Det va grymt mycket folk,har nog aldrig sätt så mycket folk på parken sammtidigt.
Senaste va väll nån match mot Djurgårn kan jag tänka mig ;),
12013 personer va på plats och fick se IFK vinna med 1-0 på en pajjasstraff
men men vinst är visst vinst har jag hört,fråga Bojjan....

Så idag är jag ledig men ska snart åka och lämna Filippa på dagis och
åka ut till Syrran och hjälpa henne med lite smått och gott inför hennes marknadsdebut på Lördag i Hellersta.
Har visst fått äran att måla lite galjar
och sen kan jag tänka mig hur det kommer att låta.
"Agge hämta pepsi och för fan glöm inte mina ostbågar ;O"
Hahaha, det ska bli kul!!

Sen jobbar jag Onsdag,Torsdag å Fredag.
Så det blir en slappvecka,SKÖNT

Men ha en skön dag i sloskent,passa på och njut för det är den sista har jag hört!
KRAM A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0